D9-500

D9-500

D9-500

The D9 in-line 6 diesel is developed from the latest design in modern diesel technology.

The engine has a robust block with ladder frame, high pressure unit injector system, 4 valves per cylinder, "twin entry" turbo and aftercooler. Together with a large swept volume and the electronic engine management system, this results in a very smooth running engine with world-class diesel performance, combined with low fuel consumption and emissions.

Технические данные  
 
Двигатель D9A2K D9-500 (R5)
 
Производстренный период 2010-
 
Эксплутация 4-такт(ый)
 
Расположение цилиндров 6
 
Диаметр цилиндра (мм) 120
 
Ход поршня (мм) 138
 
Степень сжатия 17,4:1
 
Рабочий объем (литры) 9,4
 
Мощность (лс) 500
 
Максимальная частота вращения двигателя (об\мин) 2600
 

Информационный листок

ТипРазрешениеЗаголовокЯзык
Низкое Product bulletin D9-500 Английский
Низкое Product bulletin D9-500 Английский

Чертежи

ТипРазрешениеЗаголовокЯзык
Низкое Bobtail Английский
Низкое MG5065A Английский
Низкое MG5075A Английский
Низкое MG5075IV Английский
Низкое ZF286A-E Английский
Низкое ZF286IV-E Английский